vineri, 17 martie 2017

Pâinici pentru mămici!

Alexandra BĂLAN, clasa a IX-a
Palatul Copiilor Bistriţa

În data de 8 martie a.c., elevii de la cercul „Poezia credinţei”, de la Palatul Copiilor Bistriţa, voluntari care încearcă să facă terapie prin joc şi cuvinte, au împărţit bucurie la cel mai apropiat de Palat magazin de pâine, Losar. Fiecare elev participant a oferit (gratuit!), clientelor ce au cumpărat pâine, câte o pâinică suplimentară, frământată din gânduri bune.
Pâinicile mesagere, fabricate în brutăria literară a Palatului şi în clasa a II-a, a Buburuzelor, de la Şcoala Gimnazială Ştefan cel Mare, au sensibilizat până la lacrimi. Emoţionate, doamnele ce au avut şansa să se bucure de adevăratele intenţii ale copiilor, acelea de a aduce zâmbete pe buze, au mărturisit că sunt impresionate. Lacrimile din ochii mamelor i-au făcut pe copii să realizeze ce impact a avut gestul lor.
Pâinicile literare distribuite au avut mesaje, trimise din suflet pentru suflet, pe ideea Mama – ca o pâine a minunilor. Câteva dintre ele le-am aşezat mai jos pentru a vă aduce un surâs suplimentar: „Cum obţii o mamă? Pui făină, pui iubire, pui din minte ce-ai mai bun şi obţii o mamă minunată. Reţeta asta mama mi-a spus-o.” (Filip Simionca), „Mamă, pâinea mea caldă,/ Tu îmi hrăneşti sufletul!/ Tu îmi ţii lumea pe picioare! (Mălina Moldovan).

Elevii participanţi s-au declarat plăcut surprinşi de reacţia publicului. Sperăm ca în viitor astfel de proiecte să se extindă, aducând bucurii în sufletele participanţilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu